Історія закладу освіти

/Files/images/школа 014.jpg

Приміщення школи побудоване у 1905 році і пройшло шлях реконструкції у 1975 році та капітальний ремонт у 2011 році.

За структурою навчальний заклад - І-ІІ ступенів: 9 класів (182 учнів), 2 групи подовженого дня (60 учнів), працюють гуртки (вокальний, хореографічний, туристсько-краєзнавчий, подорож у світ інформатики, "Людина і світ професії").

З стін школи вийшло понад 1500 учнів.

Головною метою школи є формування і розвиток високо-інтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті. Одним з головних завдань освіти є виховання громадянина – патріота своєї Батьківщини з вільними політичними і світоглядними переконаннями; формування творчої особистості учня, виховання поваги до національних традицій нашого народу, вироблення навичок здорового способу життя.

Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти визначила систему завдань, спрямовану на виховання гармонійно-розвиненої високоосвіченої, національно-свідомої і соціально-активної людини, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національних та світової культури, здатною до саморозвитку і самовдосконалення. Підвищенню результативності виховної роботи сприяє вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій.

Позакласна робота в школі здійснюється за такими напрямками: художньо-естетичне виховання, трудове, екологічне, моральне, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку особистості.

Для вдосконалення форм і методів навчання та вплив навчального процесу на особу необхідно було провести самооцінювання.

Кiлькiсть переглядiв: 45

Коментарi